Lidl is écht met duurzaamheid bezig. In haar duurzaamheidsverslag maakt het bedrijf duidelijk waarom en hoe ze dat doen. Magelaan verzorgde inhoud en vorm.


Verhuis je naar Brussel binnen de twee jaar? Of woon je al in Brussel, en ben je van plan uit te wijken naar een andere locatie binnen de hoofdstad? Dan krijg je sowieso een opvallende mailing van Sibelga in de bus waarin de energieleverancier zijn diensten aanbiedt. Magelaan tekende voor het opvallende concept.


Signalisatie is onmisbaar in een gebouw, niet het minst omwille van haar praktisch nut: ze zorgt ervoor dat bezoekers de weg vinden. Tegelijkertijd is ze een wat onderschat onderdeel van de branding en uitstraling van een bedrijf en dient daarom consequent te worden toegepast. Bovendien creëert ze een omgeving waarin het aangenaam werken is. We stellen je graag de signalisatie in bedrijvencentrum De Punt voor. Het is een waar kunstwerk geworden, volledig in harmonie met de nieuwbouw.


Elke honderdjarige kan een facelift gebruiken. Logo, huisstijl, catalogus, kantoren én website kregen een volledige make-over. De Baert-website is nu een kleurrijke webshop met een state-of-the-art-bestelmodule.



Zin in meer?

schrijf je dan in voor de magelaan nieuwsbrief!