say hi!

Onze expertise spreekt boekdelen

Net als Magelaan zetten ook onze klanten sterk in op duurzaamheid. Wij helpen hen graag breed en aantrekkelijk te communiceren over hun inspanningen.

Heel vaak stellen bedrijven ons dezelfde vragen:

  • Hebben jullie expertise op het vlak van duurzaamheidsverslaggeving?
  • Welke duurzaamheidsrapporten hebben jullie al gerealiseerd?
  • Hoe gaan jullie te werk, denken jullie mee of voeren jullie gewoon uit?

Ontdek de boeiende en informatieve duurzaamheidsverslagen die we hebben gemaakt voor onder meer Camino, Lidl en Vanheede.

Onze aanpak

 We zijn er trots op dat we Camino, Lidl en Vanheede hebben ondersteund bij hun duurzaamheidsverslaggeving en hen hebben geholpen hun rapportagedoelen te bereiken.

  • Voor Camino, een groep van bouwondernemingen waar onder meer Durabrik deel van uitmaakt,verzorgden we – na een aantal grondige overleg- en meedenksessies – de lay-out van hun eerste ESG-rapport.
  • Voor de derde keer stonden we Lidl bij met copywriting en lay-out. We geven ook hun website een nieuw jasje om hun duurzame praktijken nog beter in de verf te zetten.
  • Met Vanheede werken we nu al voor de vijfde keer samen. Voor hen staan we in voor de lay-out en de geanimeerde PowerPoint-presentatie waarin we hun voortdurende inzet voor duurzaamheid benadrukken.

Onze expertise en adviezen gaan veel verder dan alleen maar het maken van een verslag. We denken écht mee met de klant en zorgen ervoor dat er geen sprake is van greenwashing.

We graven diep om het DNA van onze klanten te begrijpen zodat ons werk aansluit bij hun unieke waarden, identiteit, producten en diensten.

Maar daar houdt het niet mee op. We begrijpen de complexiteit van ESG en slagen erin onze kennis en expertise te vertalen naar interessante inhoud en visueel aantrekkelijke beelden.

Onze output is zoveel meer dan alleen maar een rapport. We leveren aanvullende grafische elementen zodat de duurzaamheidscoördinator nog meer materiaal heeft om effectief over de duurzaamheidsinspanningen te communiceren.

Concept

Op het vlak van duurzaamheidsverslaggeving heeft een bedrijf vooral nood aan expertise en kennis, net omdat de ESG-regels zo complex zijn.

De focus in een duurzaamheidsverslag ligt op de strategie. Een duurzaamheidsverslag is dan ook mijlenver verwijderd van een brochure, magazine of verhaal.

Elk bedrijf heeft zijn eigen strategie, product en duurzaamheidsdoelstellingen. Telkens opnieuw slagen we erin in die unieke complexiteit te vertalen in begrijpelijke beelden die aanslaan bij het publiek, én die de huisstijl van het bedrijf alle eer aandoet.

Let’s create together!

contacteer ons

Magelaan - Let's Create

Word geïnspireerd door onze nieuwsbrief!