say hi!

Verleidelijke match van horeca met knelpunttalenten

Horecawerkt.be biedt een unieke oplossing voor de vele knelpuntberoepen in de horeca. Op dit online platform kunnen horecaondernemers hun vacatures het hele jaar bekendmaken aan potentiële werknemers. En dat tegen de unieke prijs van amper 1 euro/dag.

Dat het potentiële horecatalent de lead neemt is even uniek. Het beslist zelf om op een jobaanbod in te gaan. Alleen als het de vacature ziet zitten, krijgt de werkgever de toestemming de gegevens van de sollicitant in te zien.

Nog te weinig horecaondernemers plaatsen hun vacatures op het platform. Dat aantal moet naar omhoog. “Kan Magelaan daarvoor zorgen?”

Uiteraard kunnen we dat.

AANPAK

De Horecabeurs in Gent vindt plaats binnen twee weken. Perfecte timing voor een Facebook-campagne om de horecaondernemers de voordelen van het Horeca Werkt-platform te leren kennen. En hen te overtuigen het platform ook te gaan gebruiken.

De horecaondernemers krijgen een extra Horecabeurs-korting waar ze écht geen neen kunnen op zeggen. Wie intekent voor een specifieke datum betaalt zelfs nog minder dan 1 euro/dag.

 

Concept

De stijl van de Facebook-campagne sluit naadloos aan bij de stijl van de horecawerkt.be. We besluiten de campagne uitdagend en verleidelijk aan te kleden, af en toe zelfs met een bewegende knipoog. Want opvallen in een knelpuntensector is de sleutel tot succes.

De website vullen we aan met een aantrekkelijke landingspagina waarvoor we dezelfde verleidelijke visuals gebruiken.

Op de Horecabeurs zelf lokken we via een aantrekkelijke beursstand en opvallende affiches het jonge horecatalent naar Horeca werkt. Ook dat is nodig, want naast werkaanbieders in de horeca heb je uiteraard ook talenten nodig.

Let’s create together!

contacteer ons

Magelaan - Let's Create

Word geïnspireerd door onze nieuwsbrief!