Hoffelijke community als hoofdboodschap
Sylvie De Muynck heeft al sinds haar 30ste dezelfde droom: het oprichten van een (h)echte community van hoffelijke en attente gastsprekers die gepassioneerd bezig zijn met enkele boeiende topics.
Als 50-plusser gaat ze er eindelijk voor!
“Ik wil dat mijn website die boodschap extravert uitstraalt, als uitloper van mijn persoonlijkheid. Kleurrijk, aantrekkelijk en vooral overtuigend. Kunnen jullie me helpen?”, vraagt Sylvie.
Uiteraard kunnen we dat. Graag zelfs.
Aanpak
Authentiek, klein en fijn, dat zijn de woorden waar Sylvie voortdurend mee schermt. Op die persoonlijke manier wil ze zich onderscheiden van alle andere sprekersbureaus.
Verbinding staat bij haar voorop.
We besluiten te gaan voor een website vol warme kleuren, oranjerood, okergeel, paars en roze. Sylvie springt eruit als verbinder, connector en gangmaker die een groep mensen samenbrengt. Iedereen is tekstueel en visueel met elkaar gelinkt.
Concept
Sprekerspool is een hechte community van boeiende sprekers die vertrekken vanuit warme, hoffelijke en duurzame waarden.
Die unique selling proposition wordt continu benadrukt doorheen de website. Zowel op het vlak van tekst, kleur als afgeronde vormen. Elke gastspreker wordt bewust met een zwart-witfoto weergegeven om de hechte community te benadrukken.
Elk thema van Sprekerspool – er zijn er niet minder dan acht – voorzien we van speciaal vormgegeven beelden. Ook deze creëren een warme en authentieke sfeer.
“De website weerspiegelt mezelf én mijn passie 100%. I like!” – Sylvie De Muynck