Een start met een warm hart!

Wij wensen al onze klanten, zakenrelaties en vrienden succes in 2015. Succes in alles wat jullie ondernemen, fabriceren of distribueren. Succes in jullie communicatie, zij het op papier of digitaal viraal.

Wij wensen al onze klanten, zakenrelaties en vrienden succes in 2015.
Succes in alles wat jullie ondernemen, fabriceren of distribueren.
Succes in jullie communicatie, zij het op papier of digitaal viraal.

Nieuwjaarswens magelaan

 Onze non-profit klanten met sociaal doel – SOS Kinderdorpen, Muco, Pulderbos, CAW Oost-Vlaanderen, VVGG, Ups & downs vzw, Kiyo ngo, See & Smile, … – wensen we dan weer een explosie toe van gulle giften en sponsoring.

Goede doelen verkopen zichzelf (niet)

Passief wachten tot donaties binnenstromen is (al lang) geen optie (meer).
Als sociale organisatie moet je de aandacht van de buitenwereld zien te vatten. Het publiek moet weten dat je bestaat, wat je doet en waarom je het doet. En als je fondsen wil werven, moet je je ‘goede doel’ levend weten te maken.  Wat zit daarachter? Een uitgekiende communicatiestrategie die overtuigende communicatie aanstuurt.

Magelaan gaat deskundig mee in het idee

Samen met de klant breken wij ons graag het hoofd over welke boodschap we willen uitsturen naar het doelpubliek. Over wie het doelpubliek precies is. Over welke kanalen we het best gebruiken. Over welk resultaat we willen bereiken en hoe we dat gaan meten.

Daarna volgt het denkwerk over de mooiste, de meest verrassende, de meest verleidelijke verpakking. Van de boodschap, wel te verstaan.

Zodat die aankomt en blijft plakken. Of nog beter: zichzelf verspreidt.

Kom op, 2015!
Laten we er samen aan beginnen!


Volgend artikel

Misschien ben je ook geïnteresseerd in een van de volgende artikels.

Vorig artikel

Zin in meer?
schrijf je dan in voor de Magelaan nieuwsbrief!

Reva Vlaanderen Toerisme
Vluhr Advys
Boek.be SOS Kinderdorpen
Melexis Plattelandsklassen
Gezinsbond EROV
CSR Campus