Fortum Vastgoed smaakvol gerestyled

Voor Fortum Vastgoed namen we de totale rebranding voor onze rekening. Nieuw logo, nieuwe website en opvallende advertentie voor hun exclusieve Spaanse partner.

Fortum vastgoed is het makelaarskantoor van Sarah en Annelies, twee stijlvolle dames die commercieel en residentieel vastgoed te koop en te huur aanbieden. Ze treden ook op als projectontwikkelaar voor kleinschalige projecten op prachtlocaties in Gent en omstreken.

Hun briefing voor Magelaan draaide rond het woord stijl. Ze wilden een nieuw logo en een nieuwe website als visitekaartje voor de manier waarop ze zakendoen. Fortum Vastgoed bestaat inderdaad uit twee dames die parels van panden kopen, verhuren, verkopen én realiseren op een – zeg maar – iets vrouwelijker manier. En dat allemaal in die typisch mannelijke wereld van de makelaardij. Het visuele, met nadruk op elegantie, was voor hen van primordiaal belang.

 

 

“Het visuele, met nadruk op elegantie, was voor hen van primordiaal belang.”

 

 

Logo Fortum Vastgoed basis van de hele rebranding

We creëerden een logo dat werkelijk uitstraalt wat Fortum Vastgoed doet, zowel qua vorm als qua kleur. Er is de afbeelding van een stijlvol huis in een bruinbeige cirkel links. De specialisatie vastgoed daaronder in dezelfde tint. En de naam Fortum statig ernaast en erboven in het grijs. Het logo staat er als een huis. Meer nog, het staat er als een residentie of chique woning. De slogan maakt meteen duidelijk dat ze Value for Money bieden.

Door de kleuren van het logo harmonieus te verspreiden doorheen de website, zijn we erin geslaagd die een fraaie eigentijdse look te geven. Wie de mooie foto's bekijkt ziet dezelfde tinten roze en grijs terugkomen in de kledij van Sarah en Annelies. Alle details kloppen en het resultaat mag er zijn. De website straalt een en al vrouwelijk panache uit en dat is precies wat de dames beogen.

 

“De website straalt een en al vrouwelijk panache uit en dat is precies wat de dames beogen.”

 

 

Restyle ook op sociale media

Uit het adviesrapport dat we voor Fortum Vastgoed uitschreven bleek dat ze ook op het vlak van sociale media nog verder kunnen werken aan het opbouwen van een community. Ook hun segment kan je immers bereiken via de socialemediakanalen. Intussen brengen ze ons advies in de praktijk en investeren ze meer tijd in de nodige communicatie online.

Annelies en Sarah lopen momenteel trouwens rond met nieuwe, alweer opvallend elegante visitekaartjes.

Ook de borden waarmee ze hun residenties te koop of te huur aanbieden gaven we een opmerkelijke restyling. Deze bevallige blikvangers trekken ieders aandacht, en dat is precies wat signalisatie hoort te doen.

Campagnebeeld voor exclusieve partner

Voor hun exclusieve partner Marbella Maison, een vastgoedbedrijf in Marbella, werkten we een sfeervolle advertentie uit. Daarin combineerden we alle troeven van Spaans vastgoed in een mooie fotocollage. Geniet even met ons mee.

Ook behoefte aan een restyle?

Neem gerust contact met ons op. We gaan graag na hoe we je het best kunnen helpen.

Zin in meer?
schrijf je dan in voor de Magelaan nieuwsbrief!