07/07/15
Hoe krijg je potentiële bezoekers zover dat ze net jouw stad of streek uitkiezen voor een gezellig dagje of weekje uit? Het antwoord op deze vraag beantwoorden we zo origineel en creatief mogelijk.
Via stadsmarketing krijg je potentiële bezoekers zover dat ze net jouw stad of streek uitkiezen voor een gezellig dagje of weekje uit. Stadsmarketing doen we altijd zo origineel en creatief mogelijk. En dat is nodig aangezien de ‘unieke’ evenementen meer dan ooit de pan uit rijzen. Ook houden we voortdurend rekening met de ‘nieuwe toerist’ die vooral actief op uitstap wil en naar andere informatie zoekt.
Met stadsmarketing steek je er met kop en schouders bovenuit
Het uitgangspunt is duidelijk. Zorg ervoor dat je jezelf onderscheidt en dat je met kop en schouders boven het massale toeristische aanbod uitsteekt. Dat kan alvast door beleving, beleving en nog eens beleving aan te bieden. De zintuigelijke gids van de stad Mechelen is alvast een mooi voorbeeld van prikkelende stadsmarketing.
Magelaan gaat voluit voor belevenistoerisme
We geven de toerist een gezicht, nemen hem letterlijk én figuurlijk bij de hand en dompelen hem onder in een belevenisvolle wereld vol zintuigelijke ervaringen. We stellen hem de mooiste toeristische plekjes voor in de vorm van boeiende verhalen die aanspreken. Die hem stimuleren een bepaalde streek te bezoeken én te beleven.
Toeristisch palmares
Magelaan heeft zijn strepen al lang verdiend op het vlak van toeristische communicatie. Onze naam alleen al! Die is niet voor niets een eerbetoon aan een van de meest avontuurlijke ontdekkingsreizigers ooit. Het zit in onze genen om te weten wat toeristen aanzet om op avontuur te gaan. Onze meerwaarde hierbij? We werken steeds samen met personen die de streek niet alleen door en door kennen, maar er ook van houden.
Greep uit onze toeristische referenties
Succesvolle toeristische marketingverhalen vol beleving uitwerken, dat is wat we doen. De creatievelingen van Magelaan weten die beleving maar al te vaak een prachtige invulling te geven. En telkens weer mag het resultaat er zijn. Oordeel zelf. Wat denk je, treft onze communicatie doel?